Skip to content

Suno!!! Lout aaao****

i_love_u_arzu · Feb 17, 2014 08:18 13 45
i_love_u_arzu OP
Feb 17, 2014 08:18
Suno Tum laut aao na. Wo dekho chand nikla hai. Hamari muntazir ankhein, Duain maangti ankhein. Tumhein sochti ankhein, Tumhein dhondti ankhein, Tumhein wapis bulati hain, Ye Dil jab bhi Dharakta hai. Tumhara naam layta hai. Ye aansu jab bhi behtay hain. Tumharay Dukh main behtay hain. K barish jab bhi hoti hai. Tumhein yaad kartay hain. Khushi koi jo aaye bhi. Tumharay bin adhuri hai. Suno tum laut aao na. wo dekho chand nikla ha…
13 replies
KingFISHER
Feb 17, 2014 08:21
#1
Best wishes!
SAFDAR
Feb 17, 2014 12:18
#2
are you really miss it.
i_love_u_arzu OP
Feb 17, 2014 14:44
#3
Yup
SAFDAR: are you really miss it.
amitverma
Feb 17, 2014 14:52
#4
Jai ho
A143
Mar 1, 2014 03:15
#5
Hmmm Ammar kis ko miss kr rahe the?
saahir
Mar 1, 2014 04:21
#6
Notyzee: Hmmm Ammar kis ko miss kr rahe the?
Ammar tumeh hi pukar rha hai. Laot aao uski oar. Ese pyar karne wale badi mushkil se milte hai.
A143
Mar 1, 2014 04:35
#7
saahir: Ammar tumeh hi pukar rha hai. Laot aao uski oar. Ese pyar karne wale badi mushkil se milte hai.
. Hmmm achaa.. Haan pata hai bht mushkil se milte hai Aisa pyar krne wale mgr Mai apne aap ko lucky samajti hu k mjhe ek sacha pyar mila... I LoVe U Ammar
_NiGhTmArE_aNgEl_
Mar 1, 2014 14:19
#8
Net love?
i_love_u_arzu OP
Mar 7, 2014 09:47
#9
Notyzee: . Hmmm achaa.. Haan pata hai bht mushkil se milte hai Aisa pyar krne wale mgr Mai apne aap ko lucky samajti hu k mjhe ek sacha pyar mila... I LoVe U Ammar
i love u too meri jaan...mwaahh smiley
i_love_u_arzu OP
Mar 7, 2014 09:48
#10
saahir: Ammar tumeh hi pukar rha hai. Laot aao uski oar. Ese pyar karne wale badi mushkil se milte hai.
thanxxx brother..
i_love_u_arzu OP
Mar 7, 2014 09:48
#11
Real life
_NiGhTmArE_aNgEl_: Net love?
_NiGhTmArE_aNgEl_
Mar 7, 2014 18:31
#12
Oh thats nicesmiley
SOHAIL-KHAN
Mar 10, 2014 10:57
#13
Waho very nîce ghazal