Skip to content

KISI ACHI SEAT PAR BETHA HUTA

S-ALI.RAZA · Aug 27, 2013 13:16 16 77
S-ALI.RAZA OP
Aug 27, 2013 13:16
Ak larka univerasty mein toilat mein gya. Jab betha tu seat ky samny likha tha.itna zor parhai mein lagaty tu kisi achi seat par bhatay hoty, smiley
16 replies
S-ALI.RAZA OP
Aug 27, 2013 13:26
#1
Sahi likha huwa tha . smiley
Dabangg
Aug 27, 2013 13:28
#2
Bhata kya bhata? Ye bhata h kya be
S-ALI.RAZA OP
Aug 27, 2013 14:37
#3
Dabangg: Bhata kya bhata? Ye bhata h kya be
Beta jis furm ki samj na ay post na kia karo . furm dubara dakh
SOHAIL-KHAN
Aug 27, 2013 17:43
#4
Chabel hi mari howi c hahahahahaha smiley
SAFDAR
Aug 28, 2013 01:05
#5
what u mean. u mean ' kisi achi seat par betha hota.?
SOHAIL-KHAN
Aug 28, 2013 01:08
#6
Gooood ali bhai
Dabangg
Aug 31, 2013 14:27
#7
aliraza: Beta jis furm ki samj na ay post na kia karo.ky koi kira hai india walo
Kida nhi nasoor bol pakistan ko
Dabangg
Aug 31, 2013 14:29
#8
Likhna padna sikh leta to aj jihadi na hota
Dabangg
Aug 31, 2013 14:56
#9
SAFDAR: what u mean. u mean ' kisi achi seat par betha hota.?
Ha re sikha is anpad ko
GhAyAl
Aug 31, 2013 19:27
#10
Lolz no comment toheen hojayegi upar wale ki
GhAyAl
Aug 31, 2013 19:28
#11
Dabangg: Ha re sikha is anpad ko
+added...
S-ALI.RAZA OP
Dec 28, 2013 19:18
#12
smiley hahaaaa
S-ALI.RAZA OP
Dec 28, 2013 19:19
#13
its ffuunnyy
S-ALI.RAZA OP
Dec 28, 2013 19:19
#14
Good poatry.
_HOT-ARJUN
Dec 31, 2013 17:38
#15
mai samjha nahi
S-ALI.RAZA OP
Feb 16, 2014 12:56
#16
_HOT-ARJUN: mai samjha nahi
TOPIC DUBARA DAKH